EHBO-koffer bergsport

Een EHBO-koffer voor bergsport mag nooit ontbreken bij een klimvereniging. Iedere sportvereniging is verplicht om een goed gevulde EHBO-voorziening te hebben. Maar ook als u zelf gaat bergbeklimmen is het belangrijk om voorbereid te zijn op eventuele ongevallen.

Ook de recreatieve sporter doet er goed aan om altijd op pad te gaan met een oplossing voor het bieden van eerste hulp. Vaak wordt het bergbeklimmen uitgeoefend op plaatsen die slecht bereikbaar zijn, of op locaties die buiten de bebouwde kom liggen. Juist dan is het zaak om ter plekke de beste en meest noodzakelijke hulp direct te kunnen bieden.

Voor bergsporters adviseren wij de EHBO-tas Sport of de compacte Verbanddoos onderweg.

EHBO-tas Sport

De EHBO-tas Sport is de ideale tas voor sporters die veel onderweg zijn. Het is de draagbare versie van onze EHBO-koffer Sport. Geschikt voor iedere sportclub of sportactiviteit. Kleur: blauw

Aanbieding!
    verbanddoos auto

Verbanddoos Auto

Onze Verbanddoos Auto is speciaal voor onderweg, heeft een compact formaat en is conform aan de Europese richtlijn (DIN13164). Afmetingen: 26 x 17 x 8 cm

Heeft u als bergbeklimmer ook al eens gedacht aan deze EHBO-producten?

Kies nu een EHBO-doos voor de bergbeklimmer

Uiteraard bevat EHBO-koffer bergsport een goede basis-uitrusting. Hierbij kunt u denken aan verbanden, pleisters en bijvoorbeeld een goede mitella. In iedere set krijgt u een zeer duidelijke handleiding meegeleverd. Deze maakt het, zelfs voor onervaren bieders van eerste hulp, mogelijk om snel en doeltreffend te kunnen helpen bij een ongeval.

Kies nu voor een EHBO-koffer met bergsport hulpmiddelen en ga altijd goed voorbereid op pad. Zo bent u altijd voorzien van een compacte set hulpmiddelen en kunt u de beste hulp snel bieden en ontvangen.

EHBO-koffer bergbeklimmen

Het bestellen van een EHBO-doos

Maak nu uw keuze uit ons grote assortiment eerst-hulp tassen en koffers. Zo zorgt u ervoor dat u zowel onderweg (in de auto) als op vakantie, thuis en in het bedrijf altijd voorzien bent van goede hulp.

EHBO-koffer voor duikers nodig? Of heeft u een EHBO-doos voor watersporters nodig?