EHBO-koffer lagere school

Het is voor iedere lagere school van groot belang dat deze beschikt over een goede EHBO-koffer op de lagere school. Zo kan een juf of meester dan

De meeste scholen bestellen de uitgebreide EHBO-koffer A. Deze heeft net iets meer inhoud dan de EHBO-koffer B, welke geschikt is tot 25 personen.

EHBO-koffer B

De EHBO-koffer B bevat alle benodigde artikelen voor een kleine organisatie of vereniging.
    Tot 25 personen is dit een perfecte koffer.
    Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

Deze EHBO-producten kunnen op lagere scholen ook goed  van pas komen:

Verbanddoos lagere school

Er zijn helaas nog altijd scholen die niet beseffen hoe belangrijk een goede verbanddoos voor een school is. De juiste materialen en de goede behandeling zijn essentieel wanneer een kind bijvoorbeeld hard is gevallen. Onze verbandtrommel op de lagere school zorgt niet alleen voor de juiste hulpmiddelen, maar bevat ook een handige gepatenteerde kleurenwijzer zodat elke leerkracht precies weet welke behandeling hij moet toepassen.

Wettelijke verplichtingen EHBO Scholen

Alle scholen zijn per wet verplicht om een passende EHBO-voorziening te hebben. Er zijn echter geen specifieke regels opgesteld met betrekking tot de inhoud, vandaar dat wij voor scholen de EHBO-koffer A aanraden omdat deze erg volledig is.

EHBO-koffer lagere school

Inhoud EHBO-doos lagere school

Op een basisschool wordt waarschijnlijk het meest gebruik gemaakt van pleisters. Toch kan het soms ook nodig zijn om bijvoorbeeld zwachtels, een mitella, steriele gaasjes of steriele handschoenen te gebruiken. Wanneer u op uw school de beschikking heeft over de EHBO-koffer A, heeft u dit allemaal in huis.

De EHBO-koffer A is zeer praktisch in gebruik. Zo wordt de koffer geleverd incluis ophangbeugels en schroeven, zodat hij eenvoudig aan de muur kan worden bevestigd. De koffer is daarnaast ook voorzien van doorzichtige platen, zodat de inhoud er niet uit valt als u hem open maakt.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elke school is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw lagere school een verdieping, keuken en een gymzaal heeft, dan moeten er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

[column_one_half]

Veiligheidseisen EHBO-dozen

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer gevuld worden.  [/column_one_half]

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • U kunt betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Bent u misschien op zoek naar een EHBO-koffer wedstrijd of EHBO-koffer Koningsdag? Bezoek de betreffende pagina’s en laat u goed adviseren.