EHBO-koffer voor organisatie

Ook in uw organisatie is een EHBO-koffer noodzakelijk. Iemand kan zich schaven of snijden, er kan een pleister of rekverband nodig zijn of iemand heeft een brandwond. Juist de kleinere ongevallen maken de aanwezigheid van een koffer met EHBO spullen noodzakelijk. Het is ook een geruststellend gevoel een verbandkist in huis te hebben.

>> Stelregel voor organisaties: Meer dan 25 personen? –> EHBO-koffer A. Voor minder dan 25 personen voldoet onze EHBO-koffer B.

EHBO-koffer B

De EHBO-koffer B bevat alle benodigde artikelen voor een kleine organisatie of vereniging.
    Tot 25 personen is dit een perfecte koffer.
    Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

Deze producten raden wij aan als aanvulling op de EHBO-koffer voor organisatie:

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er noodzaak voor meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, pleisters of bijvoorbeeld coldpacks.

Hoeveel EHBO-koffers heeft uw organisatie nodig?

Elk bedrijf is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw bedrijf een kantoor, kantine en een keuken heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit in ieder geval binnen 30 seconden te bereiken zijn.
  • Vindbaarheid – De koffer moet op ooghoogte hangen, zodat hij altijd makkelijk te vinden is.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Bedrijven kunnen ook achteraf betalen per factuur.
  • Snelle reactietijd klantenservice

Inhoud van de EHBO-koffer voor organisatie

De EHBO-koffer voor organisatie bevat de meest gebruikte verbandmiddelen, zoals driekante doek (mitella), splinterpincet, hechtpleister, gaasjes, kompressen, verbandschaar, snelverband en desinfectant. Hiermee kunt u de meeste kleine verwondingen direct behandelen. EHBO koffer organisatie

Twee maten EHBO-koffers

De verbandtrommels zijn er in twee maten en afhankelijk van de grootte van uw organisatie kiest u voor maat A of maat B. Maar u kunt uiteraard ook meer dan 1 kist aanschaffen en dan bijvoorbeeld 2 kleine nemen in plaats van 1 grote. Maak dus snel uw keuze en bestel meteen een EHBO-koffer voor uw organisatie zodat u, uw medewerkers en uw bezoekers meteen geholpen kunnen worden in geval van een ongeluk.

Scholen? Lees over de EHBO-koffer voor op school. Bedrijven zijn gebaat bij de Bedrijfsverbandtrommel.