Advies EHBO Bedrijven

Algemeen advies bedrijven

Voor de meeste bedrijven adviseren wij de EHBO-koffer A (25 personen of meer) of onze EHBO-koffer B (minder dan 25 personen). Indien uw bedrijf beschikt over een of meer BHV’ers, raden wij de BHV-koffer aan. Deze koffer is opgesteld volgens de meest recente richtlijnen van het Oranje Kruis en heeft het vereiste keurmerk.

Komt u er nog steeds niet helemaal uit, of wilt u specifiek advies over uw bedrijf? Neemt u dan gerust contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.nl of vind meer informatie bij onze Keuzehulp EHBO.

EHBO-koffer A

Deze EHBO-koffer A is de meest verkochte EHBO-koffer.
    Hij is geschikt voor de meeste verenigingen, bedrijven of organisaties.
    Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

EHBO-koffer B

De EHBO-koffer B bevat alle benodigde artikelen voor een kleine organisatie of vereniging.
    Tot 25 personen is dit een perfecte koffer.
    Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

Verplichtingen EHBO-koffers bedrijven

Alle bedrijven (met uitzondering van zelfstandigen zonder personeel) zijn volgens de ARBO-wet verplicht om ten minste één EHBO-koffer te hebben. Het is daarnaast erg belangrijk dat de koffer altijd goed zichtbaar en voor iedereen binnen 30 seconden bereikbaar moet zijn. Al onze EHBO-koffers worden hierom geleverd inclusief wandhouder, zodat de koffer aan de muur kan worden bevestigd.

Naast de verplichte EHBO-koffer bent u als werkgever ook verplicht om BHV’ers in dienst te hebben.

Wat is een geschikte EHBO-koffer voor mijn bedrijf?

Welke koffer het meest geschikt is voor uw bedrijf, is onder andere afhankelijk van de grootte van uw bedrijf en de specifieke brancherisico’s. Wanneer u bijvoorbeeld een horecabedrijf heeft of in de bouw werkt,  heeft uw bedrijf te maken met verschillende risico’s. Hierom heeft EHBO-koffer.nl een ruim assortiment met EHBO-koffers voor diverse branches

Vind de juiste EHBO-koffer voor uw branche!

Advies per branche

Hieronder hebben wij verschillende pagina’s waarop meer hier over te lezen is.

Let op: sommige onderwerpen worden dubbel behandeld. Mocht u er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.nl.

Bedrijfs EHBO-koffer
Bedrijfsverbanddoos
Bedrijfsverbandtrommel
BHV koffer voor op de werkvloer
EHBO-koffer tandartspraktijk
EHBO-koffer op het werk
EHBO-koffer voor bedrijf
EHBO-koffer voor garage
EHBO-koffer voor gemeentehuis
EHBO-koffer voor organisatie
EHBO-koffer voor stichting
EHBO-koffer voor vereniging
EHBO-koffer ZZP
Verbanddoos bedrijf
Verbandtrommel kantoor

Gaat u binnenkort een bedrijfsevenement organiseren? Kijk dan ook naar Advies EHBO Evenementen. Of bent u op zoek naar een EHBO-koffer voor thuis? Bekijk dan Advies EHBO Thuis.

✅  Wilt u een offerte aanvragen? Dit kan alleen voor EHBO-koffers. Vul hiervoor het formulier hieronder in en geef zo goed mogelijk aan wat u in de offerte wilt zien. Voor lagere aantallen koffers (< 5) geldt echter over het algemeen geen aangepaste prijs.

Uw naam

Uw e-mailadres

Uw telefoonnummer

Onderwerp

Geef hieronder aan waar u een offerte voor wilt. Indien u advies wilt, geef dan ook het aantal medewerkers en de bedrijfsactiviteiten op.