Advies EHBO Sport

Algemeen advies Sport

Voor de sportbranche adviseren wij een EHBO-koffer Sport of een Sport EHBO-tas. Gaat u de EHBO-koffer gebruiken voor in het clubhuis? Neem dan de EHBO-koffer sport. Wilt u snel een EHBO-uitrusting kunnen pakken en meenemen naar bijvoorbeeld een voetbalveld of sportwedstrijd? Dan is een EHBO-tas geschikter. Wilt u hier meer over weten? Onderin deze pagina vindt u alles over de wettelijke verplichtingen en vindt u een overzicht van al onze adviespagina’s.

Komt u er nog steeds niet helemaal uit, of wilt u specifiek advies over uw situatie? Neemt u dan gerust contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.nl of vind meer informatie bij onze Keuzehulp EHBO.

Aanbieding!
    EHBO-koffer Sport

Deze EHBO-koffer Sport is speciaal samengesteld voor sporters op de sportclub. Bevat alle artikelen die in sportsituaties benodigd zijn. Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

EHBO-tas Sport

De EHBO-tas Sport is de ideale tas voor sporters die veel onderweg zijn. Het is de draagbare versie van onze EHBO-koffer Sport. Geschikt voor iedere sportclub of sportactiviteit. Kleur: blauw

Onderstaande sportproducten kunnen ook van pas komen als aanvulling op de koffer:

Wettelijke verplichtingen EHBO Sport

Het is wettelijk verplicht om een EHBO-koffer op de sportclub of sportvereniging te hebben. De inhoud van de EHBO-koffer hoort tevens te zijn afgestemd op de specifieke brancherisico’s.

Onze EHBO-doos Sport bevat, net zoals al onze algemene EHBO-koffers, standaard artikelen zoals verbandmiddelen en gaaskompressen. Daarnaast hebben wij speciaal voor de sport extra producten toegevoegd die afgestemd zijn op de sport, zoals Coldpacks, Snelverbanden, Sporttape, Reddingsdekens en extra pleisters.

Overzicht adviespagina’s EHBO Sportclubs en Verenigingen

Omdat iedere sport anders is en de risico’s per sport kunnen verschillen, hebben wij diverse adviespagina’s opgesteld zodat u altijd de juiste EHBO-koffer kunt vinden.

Let op: sommige onderwerpen worden dubbel behandeld. Mocht u er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met klantenservice@ehbo-koffer.nl

EHBO-doos watersporters
EHBO-koffer bergsport
EHBO-koffer jeugdbeweging
EHBO-koffer sport
EHBO koffer voor de scouting
EHBO-koffer duikers
EHBO-koffer voor op de manage
EHBO koffer voor voetbal
EHBO-koffer zwembad
EHBO-tas buitensporters
EHBO-koffer wedstrijd
Verbanddoos ijshockey
Verbanddoos sportkantine
EHBO-tas voor de sportclub

Bent u vaak onderweg? Bekijk eens onze pagina Advies EHBO Onderweg. Of bent u op zoek naar een geschikte EHBO-uitrusting voor uw voertuig? Bekijk dan Advies EHBO Transport.

✅  Wilt u een offerte aanvragen? Dit kan alleen voor EHBO-koffers. Vul hiervoor het formulier hieronder in en geef zo goed mogelijk aan wat u in de offerte wilt zien. Voor lagere aantallen koffers (< 5) geldt echter over het algemeen geen aangepaste prijs.

Uw naam

Uw e-mailadres

Uw telefoonnummer

Onderwerp

Geef hieronder aan waar u een offerte voor wilt. Indien u advies wilt, geef dan ook het aantal medewerkers en de bedrijfsactiviteiten op.