Bedrijfsverbanddoos

Een goede bedrijfsverbanddoos is zeker geen overbodige luxe. U dient een dergelijke verbanddoos op een goed zichtbare plek in uw onderneming beschikbaar te maken voor het personeel. Een dergelijke verbanddoos moet zijn samengesteld uit kwalitatief hoogstaande verzorgings- en verbandmiddelen.

Voor bedrijven is onze BHV-koffer het meest geschikt (indien er BHV’er aanwezig is). Geen BHV’er in dienst? Dan raden wij de Verbanddoos Bedrijf aan.

    Verbanddoos Bedrijf

    Verbanddoos Bedrijf

    Onze Verbanddoos Bedrijf is een speciaal samengestelde verbanddoos voor bedrijven met alle benodigde inhoud voor BHV’ers. Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

     46,94
    incl. 9% btw
    Bekijk product
    In winkelwagen

Als aanvulling op de bedrijfsverbanddoos raden wij de volgende artikelen aan:

 

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er noodzaak voor meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, pleisters of bBBbbbijvoorbeeld coldpacks.  

De samenstelling van de bedrijfsverbanddoos

Bij de samenstelling van de BHV verbanddoos zijn een aantal zaken van belang. Onder andere de samenstelling van uw bedrijf, het aantal werknemers en de functie van uw bedrijf komen hierbij aan bod. Een bedrijf is onderverdeeld in zogeheten werkunits, zijnde bijvoorbeeld een garage met een kantoor: twee units.

verbandtrommel kantoor

De beschikbaarheid van de bedrijfsverbanddoos

De bedrijfsverbandtrommel moet altijd zo geplaatst worden dat hij snel binnen handbereik is. U kunt ervan uitgaan dat de kist op ieder moment binnen een halve minuut kan worden gepakt. Het is belangrijk dat de verbanddoos met een wandklem wordt opgehangen op ooghoogte op een goed toegankelijke plek.

Uiteraard moeten alle werknemers op de hoogte zijn van de locatie van de verbanddoos om hem goed te kunnen benutten. Naast het beschikbaar hebben van een EHBO-koffer of doos is het belangrijk dat de inhoud in feite na ieder gebruik wordt gecontroleerd en aangevuld indien nodig.

Hoeveel EHBO-koffers heeft uw bedrijf nodig?

Elk bedrijf is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw bedrijf een kantoor, kantine en een keuken heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

 

Waarom EHBO-koffer.nl?

Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van de beste verbanddoos voor uw bedrijf. Onze verbanddozen zijn voor ieder soort bedrijf, met ieder mogelijk aantal werknemers . Met de geleverde doos kunt u snel en doeltreffend eerste hulp verlenen, ook als er geen BHV-er ter plaatse is. Onze EHBO-koffers of dozen worden snel op het door u gewenste adres geleverd. Uiteraard kunt u via onze webshop ook eventuele aanvullende producten toevoegen aan uw koffer. Na ontvangst van uw koffer bent u altijd goed voorbereid op eventuele ongelukken!

Een BHV koffer voor op de werkvloer is wellicht ook interessant voor u. Heeft u een restaurant? Dan is de EHBO-koffer voor restaurant geschikt voor u!