EHBO-kennisbank

Op EHBO-koffer.nl(ISO 9001 en ISO 14001 gecertificeerd) proberen wij naast het leveren van EHBO-koffers voor bedrijven, verenigingen en scholen, ook informatie te geven over alles wat met EHBO te maken heeft. In onze EHBO-kennisbank vindt u informatie over diverse onderwerpen.
Wilt u advies over welke EHBO-koffer u nodig heeft? Gebruik onze branche-zoeker (bovenaan de pagina), of vind meer informatie bij onze Keuzehulp EHBO!

Achtergrondinformatie

Bent u op zoek naar achtergrondinformatie over EHBO voor een werkstuk of spreekbeurt? Of wilt u meer inzicht krijgen in de huidige regelgeving? Dan adviseren wij u eens te kijken naar de onderstaande EHBO-pagina’s.Controle & Navullen EHBO-koffer

Het Oranje Kruis
Het Rode Kruis
EHBO diploma
EHBO voor verenigingen
EHBO voor kinderen
Oranje Kruis EHBO-koffer
Regelgeving EHBO
Arbo wetgeving EHBO
Verplichting EHBO-koffers op werk
Verplichting EHBO-koffers in Nederland
Controle EHBO-koffers
Keuring EHBO-koffers
BHV Keurmerk

EHBO FAQ

EHBO FAQ behandelt veel gestelde vragen omtrent EHBO-regelgeving maar ook EHBO-behandelingen of verbandmaterialen. EHBO FAQ

Vragen m.b.t. EHBO-regelgeving / voorschriften
EHBO-behandeling verwondingen
EHBO-behandeling blaren
EHBO-behandeling hoofd
EHBO-behandeling lichaam
EHBO-behandeling overige
FAQ brandveiligheid
FAQ pleisters
FAQ verbandmaterialen
FAQ overige materialen

Advies Branches

De advies branches pagina’s zijn gemaakt om het bedrijfsleven zoveel mogelijk te adviseren bij een keuze te maken van een geschikte EHBO-koffer voor de verschillende werkplekken.EHBO branches

Advies EHBO Bedrijven
Advies EHBO Scholen
Advies EHBO Sport
Advies EHBO Horeca & Retail
Advies EHBO Thuis
Advies EHBO Onderweg
Advies EHBO Transport
Advies EHBO Bouw & Industrie
Advies EHBO Evenementen

Verplichte Inhoud EHBO-koffers

Omdat EHBO-koffer.nl veel vragen krijgt over  de verplichte inhoud EHBO-koffers hebben wij een aantal pagina’s samengesteld over dit onderwerp. Mocht u toch nog vraag hebben kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Verplichte inhoud EHBO-koffer in België

Verplichte Inhoud BHV-koffer
Inhoud EHBO-koffer School
Inhoud Verbanddoos voor Thuis