EHBO voor verenigingen

Iedereen kan te maken krijgen met ongevallen, klein of groot. In dat geval is het belangrijk om de juiste verbandmiddelen en andere EHBO-spullen in huis te hebben om snel te kunnen handelen. Natuurlijk belt u in ernstige gevallen direct een ambulance of brengt u de gewonde zelf naar de Eerste Hulp of de Huisartsenpost. Maar er zal altijd eerste hulp ter plaatse nodig zijn, zowel bij kleine als bij grotere verwondingen. EHBO voor verenigingen is dan ook een must.

Formaat van de EHBO-koffer

Bij EHBO-koffer.nl kunt u terecht voor een verbanddoos in de juiste maat voor uw vereniging. Er zijn namelijk diverse formaten verbanddozen te koop voor uiteenlopende branches. Een EHBO-koffer waar te weinig in zit is bijna nog vervelender dan helemaal geen EHBO-spullen in huis hebben; u rekent er dan op voorzien te zijn van voldoende verbandmiddelen en dat blijkt op het laatste moment niet het geval te zijn.

Ongevallen op verenigingen

Of u nu in een sportvereniging zit of een klaverjas-vereniging, het kan altijd gebeuren dat iemand zich bezeert of verwondt. Als vereniging zorgt u er natuurlijk voor dat die kans zo klein mogelijk is maar het is nooit helemaal te voorkomen. Wat u daarnaast kunt doen is zorgen voor een BHV’er en voor voldoende verbandmiddelen en andere EHBO-benodigdheden. Denk hierbij aan ontsmettingsmiddelen, verband, pleisters, enz. EHBO voor verenigingen is uitermate belangrijk.

>> Verenigingen kiezen tussen EHBO-koffer A of EHBO-koffer Sport.

Aanbieding!
    EHBO-koffer Sport

Deze EHBO-koffer Sport is speciaal samengesteld voor sporters op de sportclub. Bevat alle artikelen die in sportsituaties benodigd zijn. Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

EHBO voor verenigingen

Het verdient aanbeveling om leden en medewerkers die geregeld in het clubhuis of in de verenigingsruimte aanwezig zijn, een EHBO-cursus te laten volgen. In combinatie met de aanwezigheid van de juiste EHBO-materialen in een goed gevulde verbandtrommel waarborgt u hiermee de veiligheid binnen uw vereniging.

Een EHBO-kist kopen

Bij EHBO-koffer.nl kunt u terecht voor de juiste EHBO-koffer. Deze is afgestemd op de grootte van uw vereniging. De EHBO-koffers zijn volgens de laatste richtlijnen gevuld. U vindt hierin onder andere: snelverbanden, pincet, verbandschaar, steriele gaasjes, ontsmettingsmiddelen en wondsnelverbanden. Natuurlijk zijn er ook pleisters te vinden in deze EHBO-kist.

Vind de juiste EHBO-koffer voor uw branche!

Eerste hulp bieden

De EHBO-doos is dus zeer compleet en bevat ook een handige kleurenwijzer. Hiermee kunt u, aan de hand van de kleuren aflezen wat u moet doen bij welke verwonding. Zo kan iedereen gebruik maken van de verbanddoos en snel de juiste hulp verlenen.

Bekijk voor meer informatie EHBO voor kinderen of Oranje Kruis EHBO-koffer.