Is een EHBO-koffer verplicht op de sportclub?

Op deze pagina vindt u het antwoord op de vraag: Is een EHBO-koffer verplicht op de sportclub?

Speciaal voor sportclubs hebben wij een EHBO-koffer Sport samengesteld.

Aanbieding!
    EHBO-koffer Sport

Deze EHBO-koffer Sport is speciaal samengesteld voor sporters op de sportclub. Bevat alle artikelen die in sportsituaties benodigd zijn. Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

Omdat er regelmatig (kleine) ongelukken gebeuren tijdens het sporten, is het belangrijk om iemand snel te kunnen verzorgen. Dit voorkomt infecties en verdere verwonding.

Is een EHBO-koffer verplicht op de sportclub?

Elke sportvereniging hoort over een EHBO-doos te beschikken. Tevens moet iedereen bij de EHBO-doos kunnen, dus niet alleen het personeel. Uiteraard dient u de gebruikte materialen opnieuw aan te vullen, zodat de EHBO-kit altijd compleet en beschikbaar is.

Indien het om een grote sportclub gaat, is het mogelijk om er meerdere EHBO-dozen ter beschikking te stellen. Dit zorgt voor extra veiligheid, omdat er op deze manier altijd de benodigde EHBO-materialen in de buurt zijn.

Is een EHBO-koffer verplicht op de sportclub

Welke materialen horen in de EHBO-doos te zitten?

Voor een sportclub is het verplicht om een goed gevulde EHBO-doos te hebben. Om er zeker van te zijn dat uw sportclub de nodige producten in de EHBO-doos heeft zitten, kunt u bij ons een complete koffer bestellen. Tot de verplichte producten horen onder andere: ontsmettingsmiddel, steriele gazen, wondpleisters, vinyl handschoenen, een reddingsdeken, snelverband, en sporttape. De complete lijst kunt u hier vinden: checklist sportclubs.

U kunt bijvoorbeeld onze zeer complete EHBO-koffer Sport bestellen, en deze aanvullen met de producten die u specifiek voor de sportclub nodig heeft. Ook navullingen zijn bij ons te bestellen.

Vorige vraag: Is een EHBO-koffer verplicht voor mijn bedrijf?

Volgende vraag: Wat is EHBSO (Eerste Hulp Bij Sport Ongevallen)?