EHBO-kit wandelen

Een EHBO-kit voor wandelen is onmisbaar voor iedereen die vaak buiten wandelt. Tijdens het wandelen kunnen er bijvoorbeeld er blaren ontstaan op de voeten, maar ook krijgt u te maken met insectenbeten of schaafwondjes. Daarom heeft EHBO-koffer.nl een speciale EHBO-kit voor wandelen samengesteld.

Het advies op deze pagina is o.a. geschikt voor onderstaande situaties:

• Buggy
  • Outdoor
  • Nordic walking
  • Trekkers
  • Tropen
  • Wadlopen
  • Wandelen
  • Wandelclub
  • Wandel- en fietssport
  • Wandelsport

Ons Wandel- en Fietssetje bevat alles wat u nodig heeft tijdens het maken van avontuurlijke of recreatieve wandeltochten. Trek de wandelschoenen aan, pak deze EHBO-set mee en ga er op uit!

Voor wandelaars adviseren wij ons compacte Wandel- en Fietssetje

Heeft u ook eens aan deze aanvullende EHBO-producten gedacht tijdens het wandelen?

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, extra pleisters of bijvoorbeeld coldpacks.

Inhoud Wandel- en Fietssetje

Wij hebben het Wandel- en Fietssetje zelf samengesteld met de volgende EHBO artikelen:

Algemene EHBO-artikelen

1 x Verbandschaar
1 x Pincet
1 x Paar vinyl handschoenen
1 x Reddingsdeken
2 x Alcoholdoekje
1 x Blarenprikkers (10 stuks)
1 x Plastic tekenpincet

Algemene verbandartikelen

1 x Compeed blarenpleisters (5 stuks)
1 x Wondpleister assortiment 3 maten (15 stuks)
1 x Snelverband gerond 6 cm x 8 cm
1 x Mitella
1 x Elastisch windsel 8 cm x 4 m
2 x Gaaskompres steriel 5 cm x 5 cm
1 x Rol hechtpleister 1,25 cm x 5 m

Afmetingen: 13 cm x 12,5 cm x 5 cm

Handzame, complete kit

EHBO-sets voor wandelaars bevatten altijd ontsmettingsmiddel, een tekentang (ook wel tekenpincet genoemd), verbandgaasjes, zwachtels, pleisters, een beademingsdoekje, verbandschaar, blarenpleisters en meer. De complete EHBO-kit voor wandelen is handzaam en daardoor gemakkelijk mee te nemen.

Overigens is deze EHBO-set ook aan te raden aan fietsers, kampeerders en voor een dagje uit met het hele bedrijf.

EHBO-kit wandelen

Eerste Hulp bij wandelen

Schaf meerdere sets aan wanneer u met een groot gezelschap gaat wandelen. Zo kunt u meerdere hulpverleners voorzien van een goedgevulde EHBO-tas. Mocht er dan iets gebeuren, dan is er altijd iemand in de buurt die eerste hulp kan verlenen.

Na een uitje is het verstandig om direct de voorraad te controleren. Bestel direct bij wat er verbruikt is, zo blijft de EHBO-tas altijd goed gevuld blijft voor de volgende wandeltocht.

EHBO-kit voor kampeertochten

De EHBO-kit voor wandelaars is geschikt voor gidsen en hulpverleners die vaak onderweg en buiten zijn. Het is ook zeer geschikt voor kampeertochten, op een boot en bedrijfsuitjes naar een dierenpark of pretpark. Deze EHBO-tas is erg populair bij verenigingen, sportclubs, scholen en bedrijven.

Op zoek naar een verbanddoos voor jagers? Bekijk ook onze EHBO-kit voor jagers.

✅ Wilt u een offerte aanvragen? Dit kan alleen voor EHBO-koffers. Vul hiervoor het formulier hieronder in en geef zo goed mogelijk aan wat u in de offerte wilt zien. Voor lagere aantallen koffers (< 5) geldt echter over het algemeen geen aangepaste prijs.

Uw naam

Uw e-mailadres

Uw telefoonnummer

Onderwerp

Geef hieronder aan waar u een offerte voor wilt. Indien u advies wilt, geef dan ook het aantal medewerkers en de bedrijfsactiviteiten op.