EHBO-koffer Koningsdag

Wilt u als vereniging, bedrijf of als particulier persoon goed voorbereid de Koningsdag tegemoet treden, dan is de EHBO-doos voor Koningsdag een goed aanvulling. Er zijn 2 soorten verbandtrommels aanwezig die geschikt zijn voor evenementen, zoals Koningsdag: de EHBO-tas of de EHBO-koffer A. Beide artikelen hebben dezelfde inhoud.

Voor Koningsdag adviseren wij de uitgebreide EHBO-koffer A. Indien u mobiel wilt zijn, dan zijn EHBO-tassen geschikt:

EHBO-tas

Deze EHBO-Tas mét A vulling is voor wanneer u op locatie voorzien wilt zijn van een complete EHBO-uitrusting. Kleur: blauw

Denkt u op Koningsdag ook aan deze producten?

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, pleisters of bijvoorbeeld coldpacks.

De EHBO-tas speciaal voor evenementen, zoals Koningsdag!

Voordeel van de EHBO-tas ten opzichte van de EHBO-koffer is het comfortabele gebruik van de tas, indien je te voet of met de fiets onderweg bent. De artikelen die aanwezig zijn in de verbandtrommel Koningsdag zijn gemiddeld 4 jaar houdbaar. Natuurlijk kunnen de EHBO-tas en de EHBO-koffer tevens voor andere evenementen gebruikt worden.EHBO-koffer Koningsdag

Inhoud verbandmiddelen EHBO-koffer Koningsdag

Zowel de EHBO-tas en de EHBO-koffer Koningsdag bestaan dus uit een verbanddoos gevuld me o.a. de volgende artikelen:

• 3 stuk driekante doek (mitella)
  • 1 paar latex handschoenen
  • 4 rol synthetische watten
  • 2 stuk witte watten 25 gram
  • 2 stuk wondsnelverband 6 cm x 8 cm

Mocht u als particulier of als bedrijf geïnteresseerd zijn losse artikelen, dan kunt u gemakkelijk bestellen door aan te geven welke artikelen u wilt hebben via mail, de EHBO-checklist of door ze toe te voegen aan uw winkelwagentje. Vervolgens voegt u dit aantal toe aan uw winkelwagen en rekent u af via uw eigen bank of via iDeal. Indien u voor 15:00 uur besteld heeft, dan ontvangt u het artikel de volgende werkdag.

Ook voor de EHBO koffer voor evenementen of EHBO koffer carnaval bent u bij EHBO-koffer.be aan het juiste adres!