EHBO-koffer sport

Op zoek naar de juiste EHBO-koffer voor Sport? Op deze pagina vindt u ons advies voor binnensport en buitensport.

Het advies wat u hier vindt is onder andere geldig voor de volgende sporten en situaties:

Sport algemeen

• Motorcross
  • Roeivereniging
  • Surfclub

Staat uw sport er niet bij? Bekijk dan onze aparte adviespagina’s voor: Sportclubs, Gymzaal, Voetbal, Wedstrijd, Zwemmen, Ijshockey, Paardensport, Watersport en Bergsport.

Advies binnensport en buitensport

In binnensport (bijvoorbeeld in een gym(zaal) of clubhuis) adviseren wij onze EHBO-koffer voor Sport. Wilt u een EHBO-koffer voor buitensport (bijvoorbeeld bij wedstrijden of sportvelden)? Dan raden wij de EHBO-tas Sport aan.

Aanbieding!
    EHBO-koffer Sport

Deze EHBO-koffer Sport is speciaal samengesteld voor sporters op de sportclub. Bevat alle artikelen die in sportsituaties benodigd zijn. Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

EHBO-tas Sport

De EHBO-tas Sport is de ideale tas voor sporters die veel onderweg zijn. Het is de draagbare versie van onze EHBO-koffer Sport. Geschikt voor iedere sportclub of sportactiviteit. Kleur: blauw

Onderstaande sportproducten kunnen ook van pas komen als aanvulling op uw Sport EHBO-uitrusting:

Let op: Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er in uw sport behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn extra hechtstrips, sportsbalm, pleisters of coldpacks.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elke sportclub is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw sportclub twee gebouwen en 1 keuken heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid –  Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Sportverenigingen kunnen achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

EHBO-koffer voor Sport of EHBO-tas?

Sporters kunnen bij ons kiezen uit de EHBO-koffer Sport of EHBO-tas Sport . Normaal gesproken is EHBO-tas voor als u op locatie EHBO-materialen wilt hebben. Voor in een hal of gymzaal is de EHBO-koffer sport geschikt. Deze verbandtrommel bevat essentiële hulpmiddelen bij ongelukjes plus wat belangrijke extra’s. Denk hierbij aan extra mitella’s, zwaluwstaartjes, coldpacks, pleisters, een desinfecterend middel en een verbandschaar.

EHBO-koffer sport

Vragen? Neem contact met ons op! We kunnen u helpen met advies, maar ook een offerte maken indien u voor een grote sportclub EHBO-artikelen wilt bestellen.

Bekijk ook onze EHBO-koffer voor Restaurant of onze EHBO-koffer voor Thuis

✅ Wilt u een offerte aanvragen? Dit kan alleen voor EHBO-koffers. Vul hiervoor het formulier hieronder in en geef zo goed mogelijk aan wat u in de offerte wilt zien. Voor lagere aantallen koffers (< 5) geldt echter over het algemeen geen aangepaste prijs.

Uw naam

Uw e-mailadres

Uw telefoonnummer

Onderwerp

Geef hieronder aan waar u een offerte voor wilt. Indien u advies wilt, geef dan ook het aantal medewerkers en de bedrijfsactiviteiten op.