EHBO-koffer voor de scouting

Is uw scoutingclub op zoek naar een EHBO koffer voor de scouting? Op deze pagina vindt u advies over welke EHBO-koffer het meest geschikt is voor scoutingverenigingen.

Voor de scouting is onze grote EHBO-koffer A het meest geschikt. Gaat jullie speltak veel naar buiten of het bos in?  Dan kan onze EHBO-tas handig zijn (deze bevat dezelfde inhoud):

EHBO-tas

Deze EHBO-Tas mét A vulling is voor wanneer u op locatie voorzien wilt zijn van een complete EHBO-uitrusting. Kleur: blauw

Naast de uitgebreide EHBO-koffer A zouden deze EHBO-spullen ook goed van pas kunnen komen in het scouting clubhuis:

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, extra verbandmiddelen of bijvoorbeeld coldpacks.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elk clubhuis is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw scouting clubhuis twee zalen en 1 keuken heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• 1 koffer per unit – Per unit (aparte ruimtes, gebouwen of verdiepingen) wordt 1 EHBO-koffer geadviseerd.
  • Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Organisaties kunnen achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Wilt u meer weten over wat voor uw scouting het meest geschikt is? Neem contact met ons op. Ook kunnen wij voor u een offerte maken indien u een grote hoeveelheid wilt bestellen. Mail dan naar klantenservice@ehbo-koffer.nl.

EHBO-advies speciaal afgestemd voor scouting

Een EHBO-kist voor de scouting aanschaffen bij ons betekent dat u er zeker van bent dat u kwaliteit krijgt voor de beste prijs. De koffers zijn speciaal aangepast aan de eisen die verenigingen hebben zodat u ermee kunt voldoen aan alle regelgeving.

Wettelijke verplichtingen EHBO scouting

Het is wettelijk verplicht om een EHBO-koffer in het clubhuis te hebben. Over de inhoud van de EHBO-koffer zijn geen verplichtingen, maar de inhoud van de EHBO-koffer hoort wel altijd af te zijn afgestemd op ongevallen die op scouting kunnen gebeuren.

EHBO koffer voor de scouting

Bestel vandaag nog de verbanddoos voor scouting

Wilt u er zeker van zijn dat u een verbandtrommel voor de padvinderij krijgt die aan alle vereisten voldoet? Wacht niet langer en bestel eenvoudig en snel de koffer van uw keuze. Wanneer u de koffer voor 15:00 uur bestelt dan garanderen wij dat uw padvinders EHBO koffer de volgende dag geleverd zal worden.

Ook voor de EHBO-koffer lagere school of EHBO-koffer wedstrijd bent u bij EHBO-koffer.nl aan het juiste adres!