EHBO-koffer voor Gezondheidszorg

In de gezondheidszorg moet er altijd een geschikte EHBO-koffer voor Gezondheidszorg op de werkvloer aanwezig zijn. Op deze pagina kunt u alles teruglezen over de verplichtingen voor de gezondheidszorg met betrekking tot de ARBO-wet en bedrijfsveiligheid. Heeft u hierna nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op!

Het advies op deze pagina geldt voor onder andere deze sectoren binnen de gezondheidszorg:

• Dagbesteding

• Zorggroep
  • Zorginstelling
  • Zorgsector

Voor de gezondheidszorg adviseren wij onze EHBO koffer A (25+ personen) of onze EHBO-koffer B (tot 25 personen).

EHBO-koffer B

De EHBO-koffer B bevat alle benodigde artikelen voor een kleine organisatie of vereniging.
    Tot 25 personen is dit een perfecte koffer.
    Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

Ter aanvulling van uw EHBO-koffer kunt u ook eens denken aan deze EHBO-producten:

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, een pleisterdispenser of bijvoorbeeld coldpacks.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elk bedrijf is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw organisatie een kantoor, keuken en apart speel/slaapgedeelte heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Bedrijven kunnen ook achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Heeft u toch nog vragen of wilt u specifiek advies voor uw organisatie? Neem dan gerust contact met ons op via chat, mail of telefoon. Ook voor offertes. Wij adviseren u graag!

EHBO-regelgeving gezondheidszorg

Als organisatie moet u ervoor zorgen dat een geschikte EHBO-voorziening aanwezig is voor uw werknemers, bezoekers en klanten. Dit is wettelijk verplicht en is vastgelegd in de Arbowet. De EHBO-voorziening hoort afgestemd te worden op de specifieke brancherisico’s van het bedrijf, wat wordt vastgesteld naar aanleiding van een RI&E (Risico Inventarisatie en Evaluatie document). Beschikken over een goede EHBO-voorziening is echter niet moeilijk. Met behulp van onze producten en het advies op deze pagina komt u zonder problemen elke keuring en controle door.

Advies EHBO-koffer.nl Gezondheidszorg

EHBO-koffer Gezondheidszorg controleren

Wij adviseren om minimaal één keer per half jaar de EHBO-koffer voor Gezondheidszorg te controleren en/of na te vullen. Via een checklist kunt u dit makkelijk zelf doen, of u kunt dit overlaten aan een van onze controleurs. Ook is het belangrijk om eens te controleren of alle producten nog houdbaar zijn. Op die manier bent u ten alle tijde goed voorbereid op eventuele ongelukken op de werkvloer.

Wist u dat wij ook een Verbanddoos Huisdieren of Verbanddoos Auto verkopen?