EHBO-koffer voor gymzaal

In een gymzaal is het erg belangrijk dat alles veilig verloopt en dat er een EHBO-koffer voor gymzaal aanwezig is. Als er iets mis gaat, moet er altijd iemand zijn om eerste hulp aan te kunnen bieden. Het is dus verplicht om een goed gevulde verbanddoos in de gymzaal te hebben liggen.

Voor in de gymzaal kunt u vertrouwen op onze uitgebreide EHBO-koffer SportZoekt u een tas voor buiten gym? Bekijk dan onze EHBO-tas sport.

Aanbieding!
    EHBO-koffer Sport

Deze EHBO-koffer Sport is speciaal samengesteld voor sporters op de sportclub. Bevat alle artikelen die in sportsituaties benodigd zijn. Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

EHBO-tas Sport

De EHBO-tas Sport is de ideale tas voor sporters die veel onderweg zijn. Het is de draagbare versie van onze EHBO-koffer Sport. Geschikt voor iedere sportclub of sportactiviteit. Kleur: blauw

Heeft u ook eens aan deze EHBO-producten gedacht voor in de gymzaal?

Inhoud van de EHBO-trommel voor gymzalen

Een gymleraar kan niet zonder verbandtrommels. Natuurlijk moet het ook een goede EHBO koffer zijn voor de gymzaal, zodat u niet het risico loopt dat iets ontbreekt uit de EHBO-trommel. Om hier zeker van te zijn koopt u een trommel van ehbo-koffer.nl. Een product van ehbo-koffer.nl voldoet aan de meest recente richtlijnen voor verbanddozen en bevat naast alle nodige pleisters, verbanden en desinfecteringsmiddelen ook nog een handleiding om de materialen optimaal te kunnen gebruiken.

EHBO-koffer voor gymzaal

Veiligheidseisen EHBO-dozen

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer gevuld worden.

Koop nu een EHBO-koffer voor gymzaal

Veiligheid gaat voor alles en het mag dus niet zo zijn dat deze om wat voor reden dan ook in het gedrang komt, zeker niet in een gymzaal. Koopt u dus een van de kwalitatief hoogstaande EHBO-koffers van ehbo-koffer.nl. Zo gymt u veilig en zorgeloos. Want gymmen in een gymzaal zonder goede verbanddoos gymzaal brengt gevaar mee en gevaar brengt zorgen mee. En daar wordt het gymmen natuurlijk niet leuker op.

Bezit u een winkel of wilt u een EHBO-koffer op het werk? Ook dan hebben wij een geschikte EHBO-koffer.nl voor u! Restaurants: bekijk ook EHBO-koffer HACCP.