EHBO-koffer voor Praktijk

Bent u op zoek naar een EHBO-koffer voor uw praktijk die aan de ARBO-richtlijnen voldoet? Het advies op deze pagina is geschikt voor verschillende soorten praktijken, zoals:

• Acupunctuur

• Therapie
  • Voetverzorging
  • Wellnessmasseur

Voor Praktijken is onze EHBO-koffer B geschikt (tot 25 personen). Voor grotere praktijken adviseren wij onze EHBO-koffer A (25+ personen).

EHBO-koffer B

De EHBO-koffer B bevat alle benodigde artikelen voor een kleine organisatie of vereniging.
    Tot 25 personen is dit een perfecte koffer.
    Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

Daarnaast raden we de volgende extra EHBO-producten aan voor Praktijken:

Wij geven op deze pagina een advies en U dient hiermee zelf in te schatten welke andere artikelen er precies nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn extra pleisters, zwachtels & windselsBHV-materialen of bijvoorbeeld coldpacks

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elk bedrijf is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw Praktijk een kantoor, keuken en apart behandelgedeelte heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Bedrijven kunnen ook achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Heeft u toch nog vragen of wilt u specifiek advies voor uw praktijk? Neem dan gerust contact met ons op via chat, mail of telefoon. Ook voor offertes. Wij adviseren u graag!

Regelgeving voor EHBO-koffer voor Praktijk

De Arbowet schrijft voor dat elke werkgever een EHBO-koffer moet hebben. Ook op een praktijk dient dus een EHBO-koffer aanwezig te zijn. Uw EHBO-voorziening moet toegespitst zijn op de brancherisico’s die er zijn in een praktijk. Deze risico’s vindt u in een RI&E (Risico Inventarisatie en Evaluatie).

Met de artikelen en verbanden uit de speciaal samengestelde koffer heeft u een complete EHBO-uitrusting voor op een praktijk. Bekijk zelf ook welke calamiteiten bij u kunnen voorkomen, zodat u de inhoud van de verbanddoos hierop kunt afstemmen.

kapper-ehbo-koffer.nl

Verbanddoos voor Praktijk: minimaal één keer per jaar checken en navullen

Het is verstandig om minimaal eens per half jaar uw EHBO-koffer na te kijken en de producten die u mist na te bestellen. Het is handig om een lijstje bij te houden van de artikelen die u gebruikt uit de koffer.

Maak gebruik van onze checklist om te controleren welke artikelen u nodig heeft. Het is ook mogelijk om de controle te laten verrichten door een van onze controleurs. Heeft u hier nog vragen over of wilt u advies voor uw praktijk? Neem dan contact met ons op.

U kunt ook altijd bij EHBO-koffer.nl terecht voor uw EHBO-koffer voor thuis of EHBO-koffer Auto