EHBO-koffer voor stichting

Voor iedere stichting is het belangrijk om een EHBO-koffer voor stichting te hebben. Overal waar u samenwerkt met mensen of gasten verwelkomt is het belangrijk dat er een verbanddoos aanwezig is. Hoewel een stichting vaak een kleine onderneming is, waar doorgaans met minder mensen gewerkt wordt, is het ook hier belangrijk dat er een EHBO-doos aanwezig is. Voor ieder type stichting is er een passende EHBO-koffer te vinden.

Voor de meeste stichtingen zal EHBO-koffer B geschikt zijn (tot 25 personen). EHBO-koffer A (25 personen of meer) raden wij aan voor grote stichtingen.

EHBO-koffer B

De EHBO-koffer B bevat alle benodigde artikelen voor een kleine organisatie of vereniging.
    Tot 25 personen is dit een perfecte koffer.
    Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

Deze EHBO-artikelen kunnen voor stichtingen ook handig zijn:

EHBO-koffer stichting verplicht?

Alle stichtingen zijn per wet verplicht om een passende EHBO-voorziening te hebben. Er zijn geen verplichtingen over de inhoud van de EHBO-koffers. Voor stichtingen raden wij hierom onze EHBO-koffer A aan. Dit is onze meest bestelde én meest volledige EHBO-kit.

EHBO-koffer voor stichting inhoud

Een EHBO-koffer voor stichting verschilt eigenlijk niets van een EHBO-koffer voor een groot bedrijf, een winkel of vereniging. U kunt er wel voor kiezen een kleinere verbandtrommel aan te schaffen. In alle EHBO-koffers vindt u een compleet assortiment wondverzorgingsproducten, zoals verband, gaasjes, een verbandschaar, pleisters en ontsmettingsmiddel, zodat u altijd eerste hulp kunt bieden aan uzelf, uw medewerkers of vrijwilligers die altijd voor u klaar staan.

EHBO-koffer voor stichting

EHBO-koffer A of B

Door voor een kleinere variant (EHBO-koffer B) te kiezen, zal het niet zoveel plaats in nemen op een klein kantoor, maar heeft u wel alles bij de hand. Een kleinere verbanddoos heeft ook een ander bijkomend voordeel: er zitten minder wondverzorgingsproducten in, dus het is makkelijker te controleren of de houdbaarheidsdatum van de producten nog goed is.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elke stichting is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw stichting  een verdieping, keuken en een zaal heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Bedrijven kunnen ook achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Gymzaal? –> EHBO-koffer voor gymzaal. Bedrijven? Bekijk Verbanddoos bedrijf.