EHBO-koffer voor Uitgaansgelegenheid

Bent u opzoek naar een EHBO-koffer voor Uitgaansgelegenheid?  Op deze pagina geven wij het juiste advies over verbanddozen voor alle branches, dus ook voor bedrijven die zich richten op het uitgaansleven. Vragen? Mail dan naar klantenservice@ehbo-koffer.nl.

Het advies op deze pagina geldt voor onder andere deze uitgaansgelegenheden en de beveiliging hiervoor:

• Recreatiepark
  • Theater
  • Bowlingbaan
  • Bioscoop
  • Film
  • Speeltuin
  • Museum
  • Horeca-recreatie

• Concertzaal
  • Schouwburg
  • Dagbestedingsactiviteiten
  • Dagcentra
  • Recreatiecentrum
  • Recreatiebedrijf
  • Pretpark
  • Recreatie

We adviseren voor een uitgaansgelegenheid onze EHBO-koffer A. Voor uitgaansgelegenheden met horeca, raden wij onze EHBO-koffer Horeca aan.

Als aanvulling op de EHBO-koffer kunt u deze extra artikelen bestellen:

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, een pleisterdispenser of bijvoorbeeld coldpacks.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elke uitgaansgelegenheid is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw uitgaansgelegenheid twee zalen en een keuken heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• 1 koffer per unit – Per unit (aparte ruimtes, gebouwen of verdiepingen) wordt 1 EHBO-koffer geadviseerd.
  • Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Elke uitgaansgelegenheid kan ook achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Heeft u nog vragen of wilt u een advies speciaal toegespitst op uw situatie? Mail dan naar klantenservice@ehbo-koffer.nl of bel met 033-303 0860.

Welke EHBO-regelgeving geldt er voor uitgaansgelegenheden?

Werkgevers in Nederland zijn verplicht om te zorgen voor een EHBO-koffer. Dit staat in de Arbowet en de koffer dient een geschikte voorziening te zijn voor de verlening van eerste hulp bij allerlei ongelukken.

Er zijn geen verplichtingen met betrekking tot de inhoud, maar de EHBO-koffer die u kiest hoort passend te zijn voor de risico’s die er binnen uitgaansgelegenheden spelen. Dergelijke risico’s staan beschreven in uw Risico Inventarisatie en Evaluatie (RI&E) document en deze zijn dus bepalend voor de verplichte inhoud van de verbanddozen in uw bedrijf.

Advies EHBO-koffer uitgaansgelegenheid

Hoe vaak moet ik de Verbanddoos voor Uitgaansgelegenheid controleren en navullen?

De steriele materialen in de verbanddoos zijn gemiddeld 4 jaar houdbaar, maar op een bepaald moment dient u oude spullen te vervangen. De houdbaarheidsdatum mag namelijk niet overschreden worden. Desinfectiemiddelen en wondgaasjes kunnen hun steriliteit na verloop van tijd verliezen. Verder hoort een EHBO-koffer altijd compleet te zijn.

We adviseren u om in minimaal eens per half jaar de EHBO-koffer te controleren. Dit kunt u doen aan de hand van een checklist, maar u kunt ook gebruik maken van onze diensten. In dat geval komen onze controleurs bij u langs om elke EHBO-koffer te checken en aan te vullen.

Zoekt u een EHBO-koffer voor op School of een EHBO-koffer Sport?