EHBO-koffer voor vereniging

Voor elke vereniging is het belangrijk om goed voorbereid te zijn op eventuele ongelukken en een EHBO-koffer voor vereniging te hebben. Zeker in een vereniging waarbij u vaak met groepen mensen tegelijk bent, is het extra belangrijk om snel te kunnen handelen in geval van ongelukken.

Het advies op deze pagina is o.a. geschikt voor onderstaande situaties en locaties:

• Vereniging
  • Buurtvereniging
  • Buurthuis
  • Dorpshuis
  • Jongeren vereniging
  • Jeugdvereniging

• Kerk
  • Kerkgebouw
  • Moskee
  • Muziekvereniging
  • Studievereniging
  • Wijkvereniging
  • Zangvereniging

Voor op de vereniging raden wij de EHBO-koffer B of de meer uitgebreide EHBO-koffer A aan.

EHBO-koffer B

De EHBO-koffer B bevat alle benodigde artikelen voor een kleine organisatie of vereniging.
    Tot 25 personen is dit een perfecte koffer.
    Afmetingen: 32 x 22 x 13 cm

Op de vereniging kunnen deze EHBO-artikelen ook goed van pas komen:

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, extra horeca-pleisters of bijvoorbeeld coldpacks.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elke vereniging is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw vereniging twee zalen en 1 keuken heeft, dan hoort er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig te zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Bedrijven kunnen achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Wilt u advies over wat voor uw vereniging het meest geschikt is? Neem dan contact met onze klantenservice op. Ook kunnen wij voor u een offerte maken indien u een grote hoeveelheid wilt bestellen. Mail hiervoor ook naar klantenservice@ehbo-koffer.nl.

Inhoud van een EHBO-koffer voor een vereniging

Steriele gaasjes en gaasverband zijn essentiële artikelen in een EHBO-doos. Andere materialen die u in een EHBO-koffer voor een vereniging kunt vinden zijn: pleisters, betadine jodium, een schaar en pincet. Bij verrekkingen of verstuikingen is een rekverband met verbandklemmen ook een must.

Denk ook aan een insectenbeetpen, voor snelle behandeling van insectenbeten. Vooral in de zomer komen deze vaak voor en een insectenbeet kan erg pijnlijk zijn. Met een goed gevulde en overzichtelijke EHBO-koffer is ook uw vereniging goed voorbereid op de kleine ongevallen en verwondingen die vaak voorkomen.

Ehbo koffer voor vereniging

Wettelijke verplichtingen vereniging

Het is wettelijk verplicht om een EHBO-koffer in uw vereniging te hebben. De inhoud hoort af te zijn gestemd op ongevallen die vaak voorkomen op uw vereniging. U bent dus zelf altijd vrij om uw EHBO-doos aan te vullen met producten naar wens.

EHBO koffer voor vereniging online kopen

Een goede EHBO-koffer met de noodzakelijke basisuitrusting is eenvoudig en goedkoop online te bestellen in de webshop. Levering vindt de volgende werkdag plaats, indien besteld voor 15:00 uur. Bestel nu een EHBO-doos voor uw vereniging!

Op zoek naar een EHBO-tas voor op de sportclub of EHBO-koffer Sport? Onze EHBO-tas is makkelijk mee te nemen.

✅ Wilt u een offerte aanvragen? Dit kan alleen voor EHBO-koffers. Vul hiervoor het formulier hieronder in en geef zo goed mogelijk aan wat u in de offerte wilt zien. Voor lagere aantallen koffers (< 5) geldt echter over het algemeen geen aangepaste prijs.

Uw naam

Uw e-mailadres

Uw telefoonnummer

Onderwerp

Geef hieronder aan waar u een offerte voor wilt. Indien u advies wilt, geef dan ook het aantal medewerkers en de bedrijfsactiviteiten op.