EHBO koffers voor festival

Verzorgd u binnenkort een festival en zoekt u hiervoor EHBO koffers voor festival die speciaal afgestemd zijn om de specifieke behoeften voor evenementen? Op deze pagina krijgt u advies over wat u nodig kan hebben op het gebied van EHBO.

Voor festivals adviseren wij de uitgebreide EHBO-koffer A. Indien u mobiel wilt zijn, dan zijn EHBO-tassen geschikt. Deze bevatten ook onze A vulling.

EHBO-tas

Deze EHBO-Tas mét A vulling is voor wanneer u op locatie voorzien wilt zijn van een complete EHBO-uitrusting. Kleur: blauw

Vergeet u ook deze essentiële producten niet op het festival?

Wij geven op deze pagina een advies en U dient hiermee zelf in te schatten welke andere artikelen er precies nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn extra pleisters, zwachtels & windselsBHV-materialen of bijvoorbeeld coldpacks

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elk festival is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/terrein en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw locatie een kantoor, foodcourt en 2 zalen/podia heeft, dan moet er op alle drie de plekken EHBO-koffers aanwezig zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Bedrijven kunnen ook achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Indien u er zelf niet helemaal uitkomt of advies wilt over uw specifieke situatie. Neem dan contact op via de chat, klantenservice@ehbo-koffer.nl of 033-303 0860. Wij geven u graag advies op maat!

Morgen bezorgd?

Wij zullen de verbandtrommels de volgende werkdag leveren wanneer u op werkdagen voor 15:00 uur in de middag besteld. Verzeker uzelf van een top klasse koffer door bij ons de EHBO doos voor het festival te bestellen. Lees verder op deze pagina wat er allemaal mogelijk is of bestel vandaag nog de EHBO doos van uw keuze. ehbo festival

De perfecte verbandtrommels voor festivals

EHBO-koffer.nl biedt een ruime keuze aan voor een verbanddoos voor een festival. Wij weten als geen ander dat een festival EHBO koffers nodig heeft die speciaal zijn afgestemd op deze evenementen. Onze koffers bevatten een ruim assortiment en kunnen indien nodig aangevuld worden met extra items.

Zie hieronder enkele EHBO-artikelen die wij kunnen leveren:

• Katoenen mitella’s
  • Coldpacks
  • Koortsthermometers
  • Verbandmiddelen
  • Wondpleisters
  • Splinterpincetten
  • Beademingsmaskers
  • Oogdouches

Voor alle weersomstandigheden geschikt

Wij begrijpen ook dat het nogal een verschil maakt of het festival in de winter of in de zomer gehouden wordt. Ook hierin kunnen wij voorzien. Voor winterse festivals hebben speciale hulpmiddelen om slachtoffers warm te houden. Voor zomerse festivals hebben wij diverse hulpmiddelen om slachtoffers te behoeden voor oververhitting.

Uiteraard moet u er ook ook rekening mee houden dat u te maken krijgt met een hittegolf tijdens een festival. Onze EHBO dozen kunnen aangepast worden om er zeker van te zijn dat u de juiste eerste hulp kunt verlenen bij de meest voorkomende calamiteiten bij hittegolven.

Bestel eenvoudig en gemakkelijk bij EHBO-koffer.nl

Twijfel niet langer en bestel via onze web winkel de EHBO koffer voor een festival. Wij garanderen u een EHBO koffer van top kwaliteit en kunnen de verbandtrommel, indien u dat wenst, navullen of aanpassen aan uw wensen.

Wij garanderen een snelle levering zodat u zeker weet dat u tijdens het festival niet zonder EHBO koffers zit en wij staan borg voor de beste kwaliteit die u maar krijgen kunt.

Ook voor de EHBO-koffer feest of Particuliere EHBO-koffer bent u bij EHBO-koffer.nl aan het juiste adres!