EHBO-tas voor de sportclub

Speciaal voor sportclubs en voor sporters hebben wij twee EHBO-uitrustingen (met dezelfde inhoud) samengesteld: een EHBO-koffer Sport die in de sportclub of sportzaal kan worden gehangen, en een EHBO-tas voor de Sportclub (voor wedstrijden/bij mobiel gebruik).

Het advies op deze pagina is geschikt bevonden voor o.a. de volgende situaties:

• Badminton

• Volleybal
  • Wielrennersclub
  • Wielrenvereniging

Voor op de sportclub adviseren wij de EHBO-koffer Sport. Vaak onderweg? Dan raden wij de EHBO-tas Sport aan.

Aanbieding!
    EHBO-koffer Sport

Deze EHBO-koffer Sport is speciaal samengesteld voor sporters op de sportclub. Bevat alle artikelen die in sportsituaties benodigd zijn. Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

EHBO-tas Sport

De EHBO-tas Sport is de ideale tas voor sporters die veel onderweg zijn. Het is de draagbare versie van onze EHBO-koffer Sport. Geschikt voor iedere sportclub of sportactiviteit. Kleur: blauw

Onderstaande sportproducten kunnen ook van pas komen als aanvulling voor op de sportclub:

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er behoefte aan meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, extra pleisters of bijvoorbeeld coldpacks.

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elke sportclub is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw sportclub twee zalen en 1 keuken heeft, dan moet er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

• Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

• Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Sportclubs kunnen altijd achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice

Komt u er niet uit of wilt u wat extra advies? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor offertes.

EHBO-tas voor de sportclub?

De aanwezigheid van een goede EHBO-koffer/tas op de sportclub vraagt om een kleine investering en het levert veel op. Voorkom dat u hier pas aan denkt als het te laat is. Wees goed voorbereid. De EHBO-koffer sport bevat alle vereiste producten, denk hierbij aan aan wondverzorging, rekverbanden, coldpacks, verbandtape en een schaar.

EHBO-tas voor sportclub

Zoekt u een EHBO-koffer voor op School of een Bedrijfsverbanddoos? Wij hebben hier een geschikte koffer voor. Ook voor stichtingen: EHBO-koffer voor stichting.