Waar is mijn pakketje?

Wanneer uw bestelling is verstuurd, krijgt u op dezelfde dag om 21:30 ‘s avonds een Track& Trace link toegestuurd. Via deze link kunt u zien waar uw pakketje zich op elk moment bevindt. Mocht de Track & Trace aangeven dat uw pakket is bezorgd, en u heeft hem niet, adviseren wij altijd om eerst even […]

Wat is jullie levertermijn?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen! Helaas is er door externe factoren sprake van een vertraging van 1 á 2 werkdagen.

Is het mogelijk om achteraf (per factuur) te betalen?

Het is mogelijk om achteraf te betalen voor zakelijke en particuliere bestellingen. Bedrijven of verenigingen kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. Voor particulieren is het mogelijk om met Klarna achteraf te betalen.

Ik wil mijn bestelling retourneren.

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Let op: Alle artikelen met een houdbaarheidsdatum (steriele verbandmiddelen, medicatie etc.) moeten binnen 8 dagen na ontvangst retour gestuurd worden, anders kunnen wij dit niet meer accepteren.Wij vragen u om voor het retourneren altijd eerst contact met ons op te nemen via klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen […]

Kan ik een offerte aanvragen?

Offertes maken wij alleen op bij grote bestellingen (vanaf +- €100-200). Vraag naar de mogelijkheden via ons offerteformulier of via klantenservice@ehbo-koffer.nl 

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is zeer eenvoudig: U kunt eenvoudig online bestellen door de producten toe te voegen aan uw winkelwagentje en vervolgens af te rekenen in de webshop. Eventuele inkoopnummers kunnen worden toegevoegd in het ‘opmerkingen’ veld tijdens het afrekenen. Lukt het niet om online te bestellen? Stuur dan een mail naar klantenservice@ehbo-koffer.nl met de gewenste producten en […]

Welke koffer moet ik bestellen voor mijn bedrijf?

Wilt u advies over welke EHBO-koffer u nodig heeft? Gebruik onze branche-zoeker (bovenaan de pagina), of vind meer informatie bij onze Keuzehulp EHBO! Voor de meeste bedrijven adviseren wij de EHBO-koffer A (25 personen of meer) of onze EHBO-koffer B (minder dan 25 personen). Indien uw bedrijf beschikt over een of meer BHV’ers, raden wij de BHV-koffer aan. Deze koffer is opgesteld volgens […]

Kan ik achteraf nog producten toevoegen aan mijn bestelling?

Zodra de bestelling is voltooid, kunnen er helaas geen producten meer toe worden gevoegd aan de bestelling. Wel, is het mogelijk om uw bestelling meteen te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen met de juiste producten. Stuur in dit geval altijd even een mailtje naar klantenservice@ehbo-koffer.nl zodat we het voor u kunnen checken in […]

Is het mogelijk om achteraf (per factuur) te betalen?

Het is mogelijk om achteraf te betalen voor zakelijke en particuliere bestellingen. Bedrijven of verenigingen kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. Voor particulieren is het mogelijk om met Klarna achteraf te betalen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen via factuur (achteraf), met iDEAL, PayPal, ING Home’Pay, Creditcard of via Klarna. Belgische klanten kunnen ook met Bancontact, Mister Cash, Belfius Direct net en KBC/CBC betalen. Selecteer de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen van uw winkelmandje. Als u als bedrijf of vereniging op rekening of per factuur wilt kopen, dan kunt u […]

Ik ben mijn factuur kwijt?

Nadat uw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, zult u de factuur per e-mail ontvangen. Indien dit niet het geval is of u bent dit bestand kwijt, kunt u altijd contact opnemen met klantenservice@ehbo-koffer.nl!

Waar is mijn pakket?

Momenteel is de verzending van uw bestelling 1 á 2 werkdagen vertraagd. Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u diezelfde avond (rond 21:30 uur) een e-mail met de Track & Trace link. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met klantenservice@ehbo-koffer.nl

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen

Heeft u geen Track & Trace e-mail ontvangen? Controleer dan eerst of u een orderbevestiging heeft ontvangen.Is de order wel geplaatst, maar heeft u geen track & trace e-mail ontvangen? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even de Track & Trace e-mail die u mist daarin zit. […]

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail die u mist daarin zit. Heeft u bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet het gewenste antwoord gekregen? Dan is uw order waarschijnlijk niet goed doorgekomen en adviseren we u contact op te nemen met klantenservice@ehbo-koffer.nl.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Het is mogelijk om uw bestelling naar het buitenland te versturen. Mail voor een prijsindicatie van de bestelling en de verzendkosten uw gewenste bestelling en het land door naar klantenservice@ehbo-koffer.nl, wij zullen u dan een prijsindicatie opsturen. Wij kunnen uw bestelling verder via onze website versturen naar Nederland en België. De verzendkosten voor Nederland en […]

Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?

Helaas kunnen wij niet inzien wanneer DHL uw bestelling precies zal leveren. Voor informatie over de levering van uw bestelling raden wij u aan de Track & Trace code die u heeft ontvangen via mail te openen. Onze klantenservice heeft geen extra informatie dan de gegevens die hier in staan. 

Kan ik zelf een bezorgdag en/of vervoerder kiezen?

Het is helaas niet mogelijk om zelf een bezorgdag, bezorgtijd of vervoerder te kiezen. Wij werken samen met DHL, die uw bestelling zorgvuldig afhandelt. Voor informatie over bezorging en bezorgtijd verwijzen wij u naar de Track & Trace email die u heeft ontvangen. 

Wat zijn de verzendkosten?

Op EHBO-koffer.nl gelden de volgende verzendkosten: – Gratis verzending voor bestellingen boven € 50,- – Slechts € 4,95 voor bestellingen onder € 50,- (NL & BE) Let op: alle vermelde prijzen op onze website zijn exclusief BTW. Bijna al het EHBO-materiaal is 9% BTW. De BTW wordt tijdens het afrekenen toegevoegd. Voor Belgische klanten wordt geen BTW berekend indien […]

Een product uit mijn bestelling is kapot geleverd.

Wij streven er te allen tijde naar om de hoogste kwaliteit en service te leveren. Mocht een product toch onverhoopt niet in orde zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u om een foto van het kapotte product mee te sturen per mail naar klantenservice@ehbo-koffer.nl onder vermelding van uw gegevens en (indien beschikbaar) […]

Mijn bestelling is onvolledig, wat nu?

Wij streven er altijd naar om de hoogste service te leveren. Mocht uw bestelling onvolledig zijn, krijgt u het ontbrekende product nagestuurd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@ehbo-koffer.nl.

Ik wil mijn bestelling retourneren.

Let op: Neem voor retourneren altijd eerst contact op met klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen u de retourinstructies door per mail. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Alle artikelen met een houdbaarheidsdatum (steriele verbandmiddelen, medicatie etc.) moeten binnen 8 dagen na ontvangst retour gestuurd worden, anders kunnen wij dit niet meer accepteren. Belangrijk: u kunt uw bestelling niet terugsturen […]

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Wanneer u besluit uw bestelling te retourneren, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Wij vergoeden de kosten voor het retourneren wanneer de fout aan onze kant ligt. Let op: retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Alle artikelen met een houdbaarheidsdatum (steriele verbandmiddelen, medicatie etc.) moeten binnen 8 dagen na ontvangst […]