Een product uit mijn bestelling is kapot geleverd.

Wij streven er te allen tijde naar om de hoogste kwaliteit en service te leveren. Mocht een product toch onverhoopt niet in orde zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u om een foto van het kapotte product mee te sturen per mail naar klantenservice@ehbo-koffer.nl onder vermelding van uw gegevens en (indien beschikbaar) […]

Mijn bestelling is onvolledig, wat nu?

Wij streven er altijd naar om de hoogste service te leveren. Mocht uw bestelling onvolledig zijn, krijgt u het ontbrekende product nagestuurd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@ehbo-koffer.nl.

Ik wil mijn bestelling retourneren.

Let op: Neem voor retourneren altijd eerst contact op met klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen u de retourinstructies door per mail. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Alle artikelen met een houdbaarheidsdatum (steriele verbandmiddelen, medicatie etc.) moeten binnen 8 dagen na ontvangst retour gestuurd worden, anders kunnen wij dit niet meer accepteren. Belangrijk: u kunt uw bestelling niet terugsturen […]

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Wanneer u besluit uw bestelling te retourneren, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Wij vergoeden de kosten voor het retourneren wanneer de fout aan onze kant ligt. Let op: retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Alle artikelen met een houdbaarheidsdatum (steriele verbandmiddelen, medicatie etc.) moeten binnen 8 dagen na ontvangst […]