Waar is mijn pakketje?

Wanneer uw bestelling is verstuurd, krijgt u op dezelfde dag rond 21:30 ‘s avonds een Track& Trace link toegestuurd waarmee u kunt zien waar uw pakketje zich op elk moment bevindt. Mocht de Track & Trace aangeven dat uw pakket is bezorgd, maar u heeft deze niet overhandigd gekregen, adviseren wij altijd om eerst even […]

Wat is jullie levertermijn?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen! Indien u voor 14:00 uur bestelt op een werkdag, zal het de eerstvolgende werkdag geleverd worden (Zolang de voorraad strekt. Mocht dit niet het geval zijn, nemen we contact met u op). Sommige productcategorieën (zoals AED’s of brandblussers) kunnen […]

Is het mogelijk om achteraf (per factuur) te betalen?

Het is mogelijk om achteraf te betalen voor zakelijke en particuliere bestellingen. Bedrijven of verenigingen kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. U zal vervolgens via email de factuur ontvangen nadat uw bestelling verzonden is. U kunt de factuur dan […]

Ik wil mijn bestelling retourneren.

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Let op: Alle artikelen met een houdbaarheidsdatum (steriele verbandmiddelen, medicatie etc.) moeten binnen 8 dagen na ontvangst retour gestuurd worden, anders kunnen wij dit niet meer accepteren.Wij vragen u om voor het retourneren altijd eerst contact met ons op te nemen via klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen […]

Kan ik een offerte aanvragen?

Offertes maken wij alleen op bij grote bestellingen (vanaf +- €100-200). Vraag naar de mogelijkheden via ons offerteformulier of via sales@ehbo-koffer.nl