Waar is mijn pakketje?

Wanneer uw bestelling is verstuurd, krijgt u op dezelfde dag om 21:30 ‘s avonds een Track& Trace link toegestuurd. Via deze link kunt u zien waar uw pakketje zich op elk moment bevindt. Mocht de Track & Trace aangeven dat uw pakket is bezorgd, en u heeft hem niet, adviseren wij altijd om eerst even […]

Wat is jullie levertermijn?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen! Helaas is er door externe factoren sprake van een vertraging van 1 á 2 werkdagen.

Is het mogelijk om achteraf (per factuur) te betalen?

Het is mogelijk om achteraf te betalen voor zakelijke en particuliere bestellingen. Bedrijven of verenigingen kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. Voor particulieren is het mogelijk om met Klarna achteraf te betalen.

Ik wil mijn bestelling retourneren.

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Let op: Alle artikelen met een houdbaarheidsdatum (steriele verbandmiddelen, medicatie etc.) moeten binnen 8 dagen na ontvangst retour gestuurd worden, anders kunnen wij dit niet meer accepteren.Wij vragen u om voor het retourneren altijd eerst contact met ons op te nemen via klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen […]

Kan ik een offerte aanvragen?

Offertes maken wij alleen op bij grote bestellingen (vanaf +- €100-200). Vraag naar de mogelijkheden via ons offerteformulier of via klantenservice@ehbo-koffer.nl