Klachtenprocedure

Klachtenprocedure EHBO-koffer.nl

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@ehbo-koffer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat klanten over EHBO-koffer.nl zeggen:

Margriet van Dijk

snelle levering voor een goede volledige EHBO koffer met daarbij ook een nuttige ring met info hoe te handelen in EHBO situaties.

Michael Numan

Prima info op de site. Bestelling was de volgende dag al binnen en netjes verpakt. Inhoud EHBO tas is volledig en materiaal dat voorlopig nog 4 jaar aan de houdbaarheid voldoet. Zeer tevreden over de service EHBO-koffer.nl is zeker aan te raden.