Klachtenprocedure

Klachtenprocedure EHBO-koffer.nl

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

E-mail: [email protected]

Telefoon: 085-401 9364

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen maximaal 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar EHBO-koffer.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wat klanten over EHBO-koffer.nl zeggen:

Margriet van Dijk

snelle levering voor een goede volledige EHBO koffer met daarbij ook een nuttige ring met info hoe te handelen in EHBO situaties.

Michael Numan

Prima info op de site. Bestelling was de volgende dag al binnen en netjes verpakt. Inhoud EHBO tas is volledig en materiaal dat voorlopig nog 4 jaar aan de houdbaarheid voldoet. Zeer tevreden over de service EHBO-koffer.nl is zeker aan te raden.