Klantenservice

Heeft u na het bezoeken van onze website nog vragen? Op deze pagina vindt u alle veelgestelde vragen over bestellen, betaling, levering en verzending, en retourneren & garantie. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.nl of via +31 (0) 85-401 9364 (op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur bereikbaar).

    1: Top 5 meest gestelde vragen

      1. Waar is mijn pakketje?

      +-
      Op de dag van uw bestelling, krijgt u om 21:30 's avonds een Track& Trace link toegestuurd. Via deze link kunt u zien waar uw pakketje zich op elk moment bevindt. Mocht de Track & Trace aangeven dat uw pakket is bezorgd, en u heeft hem niet, adviseren wij altijd om eerst even te checken bij de buren. Mocht u uw pakket toch niet hebben ontvangen, dan kunt u ons mailen zodat wij een onderzoek kunnen starten met DHL.

      2. Wat is jullie levertermijn?

      +-
      Indien u op een werkdag voor 15:00 uur besteld, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. U ontvangt de avond voor de verzending omstreeks 21:30 een e-mail met een track&trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Op zaterdag wordt niet bezorgd op zakelijke adressen.. Wij maken gebruik van bezorgdienst DHL. Alle producten op EHBO-koffer.nl hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad. Voor België gelden dezelfde bezorgvoorwaarden. Hieronder vindt u ons leverschema: Bestel en bezorgschema

      3. Is het mogelijk om achteraf (per factuur) te betalen?

      +-
      Het is mogelijk om achteraf te betalen voor zakelijke en particuliere bestellingen. Bedrijven of verenigingen kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. Voor particulieren is het mogelijk om met Klarna achteraf te betalen.

      4. Ik wil mijn bestelling retourneren.

      +-
      Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Wij vragen u om voor het retourneren altijd eerst contact met ons op te nemen via klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen u de retourinstructies door per mail, de retourkosten worden uiteraard vergoed indien de fout aan onze kant ligt.

      5. Kan ik een offerte aanvragen?

      +-
      Offertes maken wij alleen op bij grote bestellingen. Vraag naar de mogelijkheden via ons offerteformulier of via klantenservice@ehbo-koffer.nl 

      2: Bestellen

        1. Kan ik achteraf nog producten toevoegen aan mijn bestelling?

        +-
        Zodra de bestelling is voltooid, kunnen er helaas geen producten meer toe worden gevoegd aan de bestelling. Wel, is het mogelijk om uw bestelling meteen te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen met de juiste producten. Stuur in dit geval altijd even een mailtje naar klantenservice@ehbo-koffer.nl zodat we het voor u kunnen checken in het systeem.

        2. Welke koffer moet ik bestellen voor mijn bedrijf?

        +-
        Vul onze Keuzehulp in. Voor de meeste bedrijven adviseren wij de EHBO-koffer A (25 personen of meer) of onze EHBO-koffer B (minder dan 25 personen). Indien uw bedrijf beschikt over een of meer BHV’ers, raden wij de BHV-koffer aan. Deze koffer is opgesteld volgens de meest recente richtlijnen van het Oranje Kruis en heeft het vereiste keurmerk. Komt u er nog steeds niet helemaal uit, of wilt u specifiek advies over uw bedrijf? Neemt u dan gerust contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.nl.

        3. Hoe kan ik bestellen?

        +-
        Bestellen is zeer eenvoudig:
        1. U kunt eenvoudig online bestellen door de producten toe te voegen aan uw winkelwagentje en vervolgens af te rekenen in de webshop. Eventuele inkoopnummers kunnen worden toegevoegd in het 'opmerkingen' veld tijdens het afrekenen.
        2. Lukt het niet om online te bestellen? Stuur dan een mail naar klantenservice@ehbo-koffer.nl met de gewenste producten en het factuur-en afleveradres. Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.

        3: Betaling

          1. Ik ben mijn factuur kwijt?

          +-
          U vindt uw factuur altijd in de bijlage van uw bevestigingsmail. Mocht u een account hebben aangemaakt, vindt u uw factuur ook in uw 'Mijn account' omgeving.

          2. Is het mogelijk om achteraf (per factuur) te betalen?

          +-
          Het is mogelijk om achteraf te betalen voor zakelijke en particuliere bestellingen. Bedrijven of verenigingen kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. Voor particulieren is het mogelijk om met Klarna achteraf te betalen.

          3. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

          +-
          U kunt betalen via factuur (achteraf), met iDEAL, PayPal, ING Home’Pay, Creditcard of via Klarna. Belgische klanten kunnen ook met Bancontact, Mister Cash, Belfius Direct net en KBC/CBC betalen. Selecteer de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen van uw winkelmandje. Als u als bedrijf of vereniging op rekening of per factuur wilt kopen, dan kunt u gewoon uw bestelling plaatsen en kiezen voor 'betalen via factuur'. Wij versturen de bestelling direct en u betaalt de factuur na ontvangst van de bestelling, binnen 30 dagen.

          4: Levering en verzending

            1. Ik heb geen Track & Trace code ontvangen

            +-
            Heeft u geen Track & Trace e-mail ontvangen? Controleer dan eerst of u een orderbevestiging heeft ontvangen.Is de order wel geplaatst, maar heeft u geen track & trace e-mail ontvangen? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even de Track & Trace e-mail die u mist daarin zit. Heeft u bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet het gewenste antwoord gekregen? Dan adviseren we u om even contact met ons op te nemen via klantenservice@ehbo-koffer.nl

            2. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

            +-
            Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail die u mist daarin zit. Heeft u bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet het gewenste antwoord gekregen? Dan is uw order waarschijnlijk niet goed doorgekomen en adviseren we u contact op te nemen met klantenservice@ehbo-koffer.nl.

            3. Wat is jullie levertermijn?

            +-
            Indien u op een werkdag voor 15:00 uur besteld, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. U ontvangt de avond voor de verzending omstreeks 21:30 een e-mail met een track&trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Op zaterdag wordt niet bezorgd op zakelijke adressen.. Wij maken gebruik van bezorgdienst DHL. Alle producten op EHBO-koffer.nl hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad. Voor België gelden dezelfde bezorgvoorwaarden. Hieronder vindt u ons leverschema: Bestel en bezorgschema

            4. Ik heb een vraag over de levering van mijn bestelling.

            +-
            Vóór 15:00 uur besteld op een werkdag, is de volgende werkdag bezorgd, in de weekenden wordt niet bezorgd op zakelijke adressen. Indien u op werkdagen vóór 15.00 heeft besteld, ontvangt u dezelfde dag rond 21:30 uur een Track & Trace mail waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u ná 15.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag

            5. Verzenden jullie ook naar het buitenland?

            +-
            Het is mogelijk om uw bestelling naar het buitenland te versturen. Mail voor een prijsindicatie van de bestelling en de verzendkosten uw gewenste bestelling en het land door naar klantenservice@ehbo-koffer.nl, wij zullen u dan een prijsindicatie opsturen. Wij kunnen uw bestelling verder via onze website versturen naar Nederland en België. De verzendkosten voor Nederland en België bedragen:
            • Gratis verzending voor bestellingen boven € 50
            • Slechts € 4,95 voor bestellingen onder € 50,- (NL & BE)

            6. Waar is mijn pakket?

            +-
            Wanneer u op werkdagen voor 15:00 besteld ontvangt u de avond van verzending omstreeks 21:30 uur een Track & Trace e-mail. Indien u na 15:00 uur heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag om 21:30 uur. In dit mailtje staat een link waarmee u de status van het pakketje kunt volgen totdat deze bezorgd is. Mocht de track & trace aangeven dat uw pakket bezorgd is en u heeft hem niet? Check dan altijd eerst bij de buren. Als u uw pakket echt niet heeft ontvangen, kunt u ons mailen zodat wij met DHL een onderzoek kunnen starten.

            7. Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?

            +-
            Helaas kunnen wij niet inzien wanneer DHL uw bestelling precies zal leveren. Voor informatie over de levering van uw bestelling raden wij u aan de Track & Trace code die u heeft ontvangen via mail te openen. Onze klantenservice heeft geen extra informatie dan de gegevens die hier in staan. 

            8. Kan ik zelf een bezorgdag en/of vervoerder kiezen?

            +-
            Het is helaas niet mogelijk om zelf een bezorgdag, bezorgtijd of vervoerder te kiezen. Wij werken samen met DHL, die uw bestelling zorgvuldig afhandelt. Voor informatie over bezorging en bezorgtijd verwijzen wij u naar de Track & Trace email die u heeft ontvangen. 

            9. Wat zijn de verzendkosten?

            +-
            Op EHBO-koffer.nl gelden de volgende verzendkosten: – Gratis verzending voor bestellingen boven € 50,- – Slechts € 4,95 voor bestellingen onder € 50,- (NL & BE) Let op: alle vermelde prijzen op onze website zijn exclusief BTW. Bijna al het EHBO-materiaal is 9% BTW. De BTW wordt tijdens het afrekenen toegevoegd. Voor Belgische klanten wordt geen BTW berekend indien het BTW-nummer wordt opgegeven in het afrekenproces.

            10. Ik heb een verkeerd of onvolledig adres opgegeven. Hoe kan ik dit wijzigen?

            +-
            We proberen alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als het pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij uw adres nog aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met ons via de chat.

            5: Retourneren & Garantie

            LET OP: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor op de Weteringschans in Amsterdam. Ons logistiek centrum zit in Brabant. Indien u wilt retourneren, stuur ons dan een e-mail en dan krijgt u de retourcode en het retouradres. 

              1. Een product uit mijn bestelling is kapot geleverd.

              +-
              Wij streven er te allen tijde naar om de hoogste kwaliteit en service te leveren. Mocht een product toch onverhoopt niet in orde zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u om een foto van het kapotte product mee te sturen per mail naar klantenservice@ehbo-koffer.nl onder vermelding van uw gegevens en (indien beschikbaar) uw bestelnummer.U krijgt dan zo snel mogelijk een nieuw product van ons opgestuurd.

              2. Mijn bestelling is onvolledig, wat nu?

              +-
              Wij streven er altijd naar om de hoogste service te leveren. Mocht uw bestelling onvolledig zijn, krijgt u het ontbrekende product nagestuurd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@ehbo-koffer.nl.

              3. Wat zijn de kosten voor het retourneren?

              +-
              Wanneer u besluit uw bestelling te retourneren, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Wij vergoeden de kosten voor het retourneren wanneer de fout aan onze kant ligt. Let op: retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.nl.

              4. Ik wil mijn bestelling retourneren.

              +-
              Let op: Neem voor retourneren altijd eerst contact op met klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen u de retourinstructies door per mail. Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. Belangrijk: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor. Ons logistiek centrum zit in Brabant, neem hiervoor eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom.

              6: Overige vragen

              1. Controleren jullie ook EHBO-koffers en/of brandblussers?

              +-
              Het controleren en navullen van uw EHBO-koffers kan veel tijd in beslag nemen, wij helpen u hier graag bij. Lees meer over het controleren van EHBO-koffers en het keuren van brandblussers. Toch liever zelf uw EHBO-koffers controleren? Maak dan gebruik van onze handige checklist.

              2. Ik ben opzoek naar informatie over EHBO.

              +-
              Bent u op zoek naar achtergrondinformatie over EHBO voor een werkstuk of spreekbeurt? Of wilt u meer inzicht krijgen in de huidige regelgeving? Dan raden wij u aan om een kijkje te nemen op onze EHBO-kennisbank Op onze EHBO FAQ pagina vindt u alle veel gestelde vragen omtrent EHBO-regelgeving, EHBO-behandelingen of verbandmaterialen. 

              3. Welke EHBO-koffer heb ik nodig?

              +-
              Vul in 1 minuut onze keuzehulp in of bekijk onze adviespagina's. Op EHBO-koffer.nl vindt u voor elke situatie de juiste EHBO-koffer. Met onze koffers voldoet u altijd aan de wetgeving. Wilt u weten hoeveel en welke EHBO-koffers uw bedrijf, vereniging of club nodig heeft? V Tot slot kunt u in dit artikel lezen wat het verschil is tussen onze EHBO-koffers.

              4. Leveren jullie producten die niet in de webshop staan?

              +-
              Op EHBO-koffer.nl vindt u een ruim assortiment EHBO-producten terug, zoals pleisters, verbandmiddelen en brandblussers. Kunt u een product niet vinden? Probeer dan eerst gebruik te maken van de zoekbalk in het midden van de pagina. Staat uw product er nog steeds niet bij? Dan kunt u ons ook altijd een e-mail sturen via klantenservice@ehbo-koffer.nl, wij zoeken dit graag voor u uit.

              5. Hoe vraag ik een offerte aan?

              +-
              Offertes maken wij alleen op bij grote bestellingen. Vraag naar de mogelijkheden via ons offerteformulier of via klantenservice@ehbo-koffer.nl 

              6. Wat is jullie contactinformatie?

              +-
              Onze contactinformatie is: E-mailadres – klantenservice@ehbo-koffer.nl. Telefoonnummer:  (+31) 085-401 9364, op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 17:30. Andere gegevens: Rekening nr. – NL42ABNA 0614299543 t.a.v. EHBO-koffer.nl.  BTW-nummer: NL 8589.73.054. KvK: 72070412. Adres: Let op:, dit is geen bezoek- of retouradres. Wij versturen vanuit ons magazijn in Noord-Brabant. Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op per e-mail. EHBO-koffer.nl, Weteringsschans 165, 1017 XD Amsterdam.

              7. Doen jullie aan sponsoring?

              +-
              Bent u op zoek naar een sponsor voor uw vereniging, stichting of organisatie? Van tijd tot tijd is er bij ons mogelijkheid om u te laten sponsoren. Deze sponsoring kan in natura zijn of in de vorm van shoptegoed in onze webshop. Wilt u een sponsor verzoek indienen? Dat kan eenvoudig via onze sponsoring pagina.