Wij verkopen jaarlijks zeer veel EHBO-koffers en artikelen, voornamelijk aan eindgebruikers. Regelmatig krijgen wij vragen of we EHBO-cursussen geven of dat men EHBO’ers wil inhuren voor tijdens een evenement.

Om aan de vragen van onze klanten te voldoen, hebben wij voor alle EHBO-verenigingen in Nederland en België de mogelijkheid om gratis een profielpagina aan te maken op EHBO-koffer.nl en EHBO-koffer.be.

Bekijk een voorbeeld pagina: EHBO-vereniging Amsterdam Zuid.

Maak hieronder gratis een profiel aan, zodat geïnteresseerden u kunnen vinden en wij (indien relevant) uw contactgegevens aan klanten kunnen doorgeven!

Selecteer welke diensten je vereniging biedt

Vertel hier meer over uw vereniging, uw cursus aanbod, uw mogelijkheid om u in te zetten bij evenementen etc. Hoe meer informatie, hoe beter!'