Top 5 branches

Van sportclubs en restaurants tot bedrijven in de bouw en kantoren; op EHBO-koffer.nl hebben we een passende EHBO-koffer én een geschikt advies voor iedere branche.

Hieronder vindt u ons advies voor onze top 5 branches. Staat uw branche er niet tussen? Gebruik dan de zoekbalk hieronder om uw branche te vinden.

Vind de juiste EHBO-koffer voor uw branche!

1). Sport

Voor sportclubs en sportverenigingen hebben wij een EHBO-koffer Sport samengesteld. Deze bevat, naast de standaard verbandartikelen, producten die afgestemd zijn op sporters. Denk hierbij bijvoorbeeld aan extra coldpacks en sporttape. Ook voor wedstrijden hebben wij een handige EHBO Sporttas.

Aanbieding!
    EHBO-koffer Sport

Deze EHBO-koffer Sport is speciaal samengesteld voor sporters op de sportclub. Bevat alle artikelen die in sportsituaties benodigd zijn. Afmetingen: 44,5 x 32 x 15 cm

EHBO-tas Sport

De EHBO-tas Sport is de ideale tas voor sporters die veel onderweg zijn. Het is de draagbare versie van onze EHBO-koffer Sport. Geschikt voor iedere sportclub of sportactiviteit. Kleur: blauw

2). Horeca

Volgens de HACCP richtlijnen die gelden in de voedingsmiddelenindustrie, moet in elke omgeving waar met eten wordt gewerkt (bijvoorbeeld keukens, restaurants en cafés) gebruik worden gemaakt van detecteerbare pleisters. Onze EHBO-koffer Horeca voldoet aan deze richtlijnen. In onze webshop vindt u tevens een uitgebreid assortiment met Horeca EHBO-producten.

3). Kinderopvang / School

In elke omgeving waar kinderen zijn, is een EHBO-koffer onmisbaar. In onze webshop vindt u dan ook een hele uitgebreide EHBO-koffer voor Kinderopvangen, Kinderdagverblijven en BSO’s. Naast de standaard inhoud vindt u in hierin o.a. ook een insecten uitzuigpomp, Betadine en een koortsthermometer. Voor basisscholen en middelbare scholen is er een Verbanddoos School.

4). Bouw

Het aantal ongelukken in de bouw is de laatste jaren enorm gestegen. Voor bouwvakkers is het dan ook heel erg belangrijk dat er altijd een goede EHBO-koffer Bouw aanwezig is. Deze bevat onder andere een oogspoeling en extra veel pleisters.

5). Kantoor

Volgens de Arbowet moet elk kantoor beschikken over een goed gevulde EHBO-koffer. Voor kantoren met een dan 25 personen hebben we een uitgebreide EHBO-koffer A samengesteld, met extra veel verbandartikelen. Voor kleinere kantoren (5-25 personen) hebben wij een kleinere BHV-koffer die het Oranje Kruis certificaat heeft.