Verbanddoos voor sportkantine

Een verbanddoos voor sportkantine hoort in iedere sportkantine aanwezig te zijn. Het is voor elke sportclub verplicht om eerste hulp te kunnen verlenen. Een onderdeel van deze hulpverlening is een goede, complete EHBO-koffer. Met een verbandtrommel in de sportkantine kunnen alle leden van uw sportclub, maar ook bezoekende sporters, altijd rekenen op eerste hulp indien dit nodig is.

Wij adviseren voor de sportkantine onze EHBO-koffer Horeca (HACCP geschikt).

In een sportkantine raden we deze EHBO-producten aan als aanvulling op de EHBO-kist:

Verbanddoos voor sportkantine

Indien u op zoek bent naar een verbanddoos voor uw sportkantine, dan raden we u onze EHBO-koffer Horeca aan. Deze verbanddoos is geheel compleet uitgerust met alle onderdelen die u voor eerste hulp maar nodig kunt hebben.

U kunt daarbij denken aan onder andere mitella`s en snelverband, maar ook aan gaasjes, pleisters, drukverbanden, watten en een verbandschaar. We hebben onze EHBO-dozen met de grootste zorg voor u samengesteld.

Daarbij is elke EHBO-kist voorzien van een handige kleurenwijzer. Hierop kunt u direct zien welke behandeling er nodig is bij een bepaald soort verwonding. Zo is het zelfs voor mensen zonder een EHBO-diploma mogelijk om snel assistentie te verlenen bij een verwonding.

Veiligheid voorop

Het belang van een goede verbanddoos mag niet onderschat worden. De verbandtrommels van EHBO-koffer.nl zijn duidelijk zichtbaar dankzij de feloranje behuizing. U kunt ze eenvoudig op de juiste plek in uw sportkantine ophangen met behulp van de bijgeleverde materialen.

Verbanddoos voor sportkantine bestellen

De verbanddoos voor sportkantine kan binnen één werkdag geleverd worden indien de bestelling voor 15:00 uur geplaatst is. Voor dit product zijn er geen verzendkosten en betalen per factuur is voor bedrijven en verenigingen altijd mogelijk.

Heeft u al een EHBO-doos keuken? Wij raden u ook aan om eens naar onze EHBO-koffer HACCP te kijken. Of een EHBO tasje.