Verbandtrommel kantoor

Een verbandtrommel kantoor is verplicht, dit is wettelijk vastgesteld in de ARBOwet. Op deze pagina vindt u meer informatie over de wettelijke eisen voor EHBO-koffers voor bedrijven, kunt u alles lezen over de verschillen tussen onze koffers en geven wij advies over uw specifieke situatie op kantoor. Heeft u vragen? Mail dan naar klantenservice@ehbo-koffer.nl.

Het advies op deze pagina is onder andere geschikt voor:

  • Kantoor
  • Bureau
  • Receptie
  • Advocaten
  • Woningbouw
  • Administratie
  • Callcenter
  • Reclamebureau
  • Advocatenkantoor
  • Adviesbureau
  • Notariaat
  • Reisbureau

  • Fiscaliteit
  • Architectenbureau
  • Juristenkantoor
  • Accountantskantoor
  • Assurantiekantoor
  • Verzekeringskantoor
  • Verkoopbureau
  • Drukker
  • Uitgeverij
  • Bureauwerk
  • Ingenieursbureau
  • Zelfstandig Ondernemer

Voor kantoren vanaf 25 personen adviseren wij onze speciaal samengestelde EHBO-koffer kantoor. Zoekt u een kleinere EHBO-koffer? Dan is onze BHV-koffer (5 tot 25 personen) geschikt.

Als aanvulling op de EHBO-koffers op kantoor raden wij ook de volgende EHBO-producten aan:

 

 

Wij geven u hier een advies, maar wellicht is er noodzaak voor meer artikelen. U dient zelf in te schatten welke artikelen er in uw situatie nodig kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn oogspoeling, brandwonden kompressen, pleisters of bijvoorbeeld coldpacks.  

De verbandtrommel kantoor is door iedereen te gebruiken

Elk bedrijf is verplicht om een BHV’er in dienst te hebben. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat een andere werknemer sneller ter plaatse is bij het ongeval, of dat het gaat om een klein ongelukje gaat waar geen BHV’er aan te pas hoeft te komen. Dan is het wel handig dat iedereen weet hoe de verbanddoos voor op kantoor gebruikt kan worden. Bij de koffer zit daarom een kleurenwijzer geleverd. Deze wijzer biedt hulp bij het juist behandelen van de wond.

De koffer is gemakkelijk uit te klappen en is voorzien van doorzichtige platen, dit voorkomt dat de inhoud gaat schuiven. Door middel van vakjes is de koffer overzichtelijk en is het juiste vakje op zoeken erg gemakkelijk.

Verbandtrommel kantoor

Hoeveel EHBO-koffers heeft u nodig?

Elk bedrijf is op te delen in ‘units’. Een unit is een aparte ruimte/afdeling en elke unit heeft een eigen EHBO-koffer nodig. Stel dat uw kinderopvang een kantoor, keuken en een slaapruimte heeft, dan hoort er op alle drie de plekken een EHBO-koffer aanwezig zijn.

EHBO-regels

  • 1 koffer per unit – Per unit (aparte ruimtes, gebouwen of verdiepingen) wordt 1 EHBO-koffer geadviseerd.
  • Bereikbaarheid – Koffers moeten binnen een unit binnen 30 seconden te bereiken zijn en op ooghoogte hangen.
  • Controle – Controleer de koffer elk half jaar. Na gebruik moet deze zo snel mogelijk weer aangevuld worden.  

Waarom bij EHBO-koffer.nl bestellen?

  • Altijd het juiste advies voor elke branche
  • Voor deze verbanddoos geldt een gratis levering
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd
  • Bedrijven kunnen ook achteraf betalen per factuur
  • Snelle en vakkundige klantenservice 

 

Wij verkopen ook een Verbanddoos School of een EHBO-koffer voor uw Huisdier.


✅ Wilt u een offerte aanvragen? Dit kan alleen voor EHBO-koffers. Vul hiervoor het formulier hieronder in en geef zo goed mogelijk aan wat u in de offerte wilt zien. Voor lagere aantallen koffers (< 5) geldt echter over het algemeen geen aangepaste prijs.

    Uw naam

    Uw e-mailadres

    Uw telefoonnummer

    Onderwerp

    Geef hieronder aan waar u een offerte voor wilt. Indien u advies wilt, geef dan ook het aantal medewerkers en de bedrijfsactiviteiten op.