EHBO Vereniging Schiedam

• EHBO bij Wandelletsel
  • EHBO voor bedrijven
  • Herhalingscursussen
  • In te schakelen voor event
  • Opleiding "EHBO aan kinderen"
  • Reanimatie en/of AED cursus
  • Verbandleer

Wij zijn een EHBO vereniging die vooral bestaat uit vrijwilligers. De docenten die les geven zijn allemaal erkend en aangesloten bij NODE.

Wij geven les op maandag- en dinsdagavonden.  De tijden zijn van: 19:30 tot 22:00 uur. Ook is er een mogelijkheid voor dinsdag overdag.

Onze cursisten komen met veel plezier naar onze lessen omdat de docenten steeds weer een andere draai geven aan de herhalingslessen. Wij houden ook elk les seizoen een thema-avond. Natuurlijk gerelateerd aan de EHBO lesstof.

Wij geven onze lessen op een centraal punt in Schiedam, namelijk Sporthal Margriet te Schiedam. Direct aangesloten bij op/afritten van de rijksweg A20. Er is een ruimte parkeerplaats aanwezig.

Een aantal van onze leden zetten zich in voor Dienstverlening aan en bij diverse evenementen, in en om Schiedam.

Zin om eens te komen? Kijk voor het lesschema op onze website! Tot snel.