EHBO Vereniging SEMPER PARATUS in Berkel en Rodenrijs

• EHBO-cursus voor de jeugd
  • EHBO bij Wandelletsel
  • Herhalingscursussen
  • In te schakelen voor event
  • Opleiding "EHBO aan kinderen"
  • Reanimatie en/of AED cursus

Onze vereniging houdt zich bezig met het geven van opleidingen en het verzorgen van eerste hulp bij evenementen. Bij voldoende aanmeldingen verzorgen wij jaarlijks een opleiding voor het diploma eerste hulp en organiseren ook de vervolgopleidingen voor de leden. Ook geven wij reanimatie en AED bediening lessen, (Deze geven wij ook t.b.v. hartveilig wonen.) en verzorgen wij de praktijklessen als u een EHBO cursus via e-learning heeft gevolgd. U kunt bij ons ook terecht voor een cursus Eerste Hulp aan Kinderen, voor ouders en verzorgenden van kinderen van 0 tot de pubertijd. Het is ook mogelijk om op een actieve manier met de praktijk van de eerste hulp aan de slag te gaan. We worden regelmatig gevraagd om als eerste hulp verlener assistentie te verlenen bij evenementen. Hier staan we dan paraat om eerste hulp te verlenen aan bezoekers, sporter of artiesten.

Onze leslocatie:

Basischool “Het Baken”
ingang BSO Zus en Zo
Oudelandselaan 139
2652 CJ Berkel en Rodenrijs.
Wij geven onze lessen in de multifunctionele ruimte rechts van de ingang.
Voldoende parkeerplaatsen zijn aanwezig.

Voor meer informatie, contact of aanmelden als cursist of lid zie onze website: www.semperparatus.nl.